Monday, August 24, 2009

taubat nasuha~~

pd hari jumaat sebelum bermulanye cuti sekolah..
aku pn dtg la sekolah seperti biase..
(cewah..semangat gile)
mse aku msk je kat dlm kls tu x de sape2 pn dlm tu..
EMPTY!!
aku pn dgn gelabahnye g la kat kls adek aku..
(x tau la npe aku gelabah)
dgn perasaan yg x malu aku pn g la serbu kls adek aku n ajak die teman aku g cari kekawan aku..
sampai je kat tangga..
ade la sorang mahluk tuhan nie gtau aku kawan aku nie nk jumpe aku..
aish~
wat penat aku je g cari die..
sampai je dlm kls..
2 org mahluk tuhan nie (kawan aku latu)
dgn BANGGANYA memberitahu yg die dh taubat..
die nk wat taubat nasuha..
die dh x nk kapel..
balik nie die nk clash ngan balak die..
aku n kawan aku termasuklah bestfrens aku nie..
BLUR JE~~
yela..
setahu aku..
klu bab laki mmg diorang la no1
pastu dtg la sorang laki nie (kawan aku gak)
die taruk beg die kat kerusi..
pastu 2 orang mahluk tuhan nie pn...
gtau la die..
berdose tau klu kapel2 nie...
zina mate, zina tanga, zina mulu...
n mcm2 lg la yg diorang gtau kat budak laki tu..
aku n yg lain lg la bertambah blur...
dlm hatiku berkata2 (cewah)
biar la diorang n taubat..nk kiamat agaknye~~
tp sepanjang hari tu aku tgk..
still lyn laki..
duk rapat2 ngan laki..
taubat ape la yg diorang wat tu..
pelik+hairan+keliru dn mcm2 lg la perasaan yg ade..
dn sampai ke hari nie jugak la..
diorang still kapel..
x clash pn..
pelik2..
ape la yg nk jadi ngan dunia..
TAUBAT JENIS APEKH YG KWN AKU WAT TU..
pelik2..
semakin hari semakin pelik..
(dh mcm lgu la pulak)

lantak diorang la..
yg penting diorang x rosakkan hari2 aku dh la..


No comments:

Post a Comment